מערכת הדרכות אונליין – פרופיטי » תמיכה טכנית -

תמיכה טכנית

בעיות נפוצות:

אני לא זוכר את שם המשתמש שלי
שם המשתמש שלך זהה לשם המשתמש של המייל שלך (החלק שמגיע לפני סימן ה-@), שאיתו רכשת את אחד הקורסים או הספרים שלנו.
למשל, אם המייל שלך הוא myname@gmail.com, אז שם המשתמש שלך הוא myname.

אני לא זוכר את הסיסמא שלי או הסיסמא שלי לא עובדת
השתמש באופציית שחזור סיסמא.
אתה תקבל מייל עם קישור לאיפוס הסיסמא.

לא קיבלתי את המייל עם פרטי הגישה
תבדוק בכל התיקיות בתוך דואר האלקטרוני שלך ותיקיית ספאם במיוחד.
אם אתה עדיין לא מוצא את המייל, תמלא את הטופס מטה.

אני לא מצליח לראות את הסרטון או הקורס
1. בצע רענון (Refresh) לעמוד ונסה שנית.
2. נסה לפתוח את העמוד בדפדפן אחר (Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer …)

ההרצאה נעצרת באמצע הצפייה
1. המתן כ 20-30 שניות עד שהנגן יטען חלק מההרצאה ולחץ play.
2. בדוק ניגון במכשיר עם ספק שונה לאינטרנט.

אני רק שומע קול ולא רואה וידאו
זוהי תקלה שקוראת כאשר הקובץ אינו יורד בצורה תקינה. לרוב זה קורה עקב חיבור אינטרנט לא מספיק יציב, כגון חיבור אינטרנט דרך טלפון סלולרי. אנו ממליצים להוריד את ההרצאה עם חיבור אינטרנט ביתי, על מנת שהיא תגיעה בצורה תקינה.

בעיות אחרות

במידה והינך נתקל בבעייה טכנית כלשהי של צפייה בהרצאות הקורס, קריאה של חומרי העזר או הרשמה לפורומים, אנא רשום את הבעייה שלך בטופס הבא בצורה מפורטת ואנו נדאג לעזור לך לפתור את הבעייה שנתקלת בה.
אנו נחזור אליך תוך 3 ימי עבודה, לאחר שנבדוק את פנייתך.

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא הבעיה

מוצר

אתה צופה בהרצאות דרך המחשב או הסמארטפון?

במידה ואתה מתחבר מהטלפון, איזה טלפון יש לך?

תאור הבעיה