צור קשר


תשובות לשאלות נפוצות:
(לחץ על השאלה שמעניינת אותך כדי לקרוא את התשובה)

אני מעוניין/ת לרכוש את אחד המוצרים ורוצה לשאול שאלה לפני הרכישה

בעמוד של כל מוצר ישנו חלק של שאלות ותשובות נפוצות שקשורות לאותו מוצר. שם אנו מרכזים את התשובות לשאלות הכי נפוצות שרלוונטיות לאותו מוצר. יש סיכוי גדול ששם תמצא/י תשובה לשאלה שלך.
במידה ולא מצאת תשובה על השאלה שלך בשאלות והתשובות הנפוצות, אתה מוזמן לרשום אותה כאן ביחד עם הפרטים שלך ליצירת קשר, ואחד הנציגים ישמח לחזור אליך ולענות על שאלותיך.

איך אני מוריד/ה את עצמי מרשימת התפוצה?

יש לנו עמוד מיוחד שבו תוכל/י לבחור מאיזו רשימת תפוצה להסיר את עצמך ובאיזו תרצה/י להשאר מנוי/ה.
לחצ/י כאן על מנת לעבור לדף ההסרה מרשימות התפוצה.

איך אני יכול/ה לקנות את אחד המוצרים אם אין לי כרטיס אשראי?

הדרך היחידה לרכוש את אחד המוצרים ללא כרטיס אשראי - היא בעזרת העברה בנקאית.
בעזרת הבנק שלך (פקיד, אינטרנט, טלפון) העבר/י את הסכום המתאים בהתאם למחיר של המוצר שבחרת, לחשבון הבנק הבא:

בנק הפועלים 12, סניף 532 , מספר חשבון 590449
שם המוטב: פרופיטי פיננסים בע״מ

לאחר שתבצע/י את ההעברה, מלא/י את הטופס שנמצא כאן למטה עם הפרטים שלך, פרטי ההעברה, המוצר ומספר האסמכתה של ההעברה.
לאחר שנקבל את ההעברה (עד 3 ימי עסקים), תקבל/י מייל עם פרטי הגישה למוצר שבחרת.


במידה ולא קיבלת תשובה לשאלה שלך בעזרת התשובות הנפוצות, אתה מוזמן למלא את הטופס הבא ונשתדל לחזור אלייך תוך 3 ימי עבודה.

צור קשר
אימות פנייה:





אפשר ליצור איתנו קשר גם בדואר רגיל, דואר אלקטרוני, טלפון, פקס.

מספרי טלפון ופקס:
טלפון: 03-3038202
פקס: 072-2578654

דואר אלקטרוני: info@profity.co.il